11. marts 2015

Ømme fødder

Hej mor og eventuelle læsere!
Tak for endnu en gang at læse med.
Mads skriver igen, da han vandt og var god hehe.

Dagen startede tidligt for mig i dag. Nissen havde sat alarmer på min telefon, og jeg sad alene og spiste morgenmad halv 8, da jeg troede jeg var den sidste og sent på den. Det var jeg dog ikke. Dog gik der ikke lang tid, før Sannes yndlingsdag blev igangsat. Museer skulle der ses, gåture skulle gås og elever skulle blive trætte. Vi startede på det gamle rådhus og gik rundt og løste quiz. Da vi var færdige med dette, skulle vi have kebab. Den søde kebabmand fyldte min durum og alt var lykke. Men så smagte jeg den gamle kål, som han havde smidt i. Jeg tænkt herregud, jeg får bare ekstra mad (dette er forresten en madblog). Efter dette ophold skulle vi på Gali-G's museum. Vi fik en tur rundt af en dame, som så opdragelse af unge danskere som et mål i livet. Hun fortalte, at danskere sidder dumme steder og står slasket. Denne irritation over turister er måske generel for italienere. Sure (og glade for bilhorn!!!!) taxachauffører himler med øjnene, hver gang de er ved at køre en forvirret gymnasieelev ned. På trods af, at de flinke italienere findes, er det mange sure som kommer i kontakt med turister. Det er måske dem, der er de sure, fordi de møder mange turister, som er idioter. 

Vi skal nu igen snart på tur! Ses på Space ;)


Hilsen Mads

p.s. her er et billede af mig og en fisk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar